3 Ocak 2012 Salı

Yeni Yıl İçin Komşulara Mesaj Var

Sevgili Karakedi,

2011'i geçmişe gömeli 3 gün oldu. 2011'de başıma bunlar geldi, şunlar geldi diye uzun uzun anlatmaya lüzum görmüyorum. Kaldı ki geçmiş mektuplarımda çokça yazdım neler olduğunu. Hatırlayacak olursak, beni ve Leo'yu çok mutlu eden bir barışma ve bizi çok şaşırtıp, şüpheye düşüren dört küslük yaşadık. Bunların dışında koskoca yıl çok durağan ve sıkılıp pıkılarak geçti. Pıkılarak da ne demekse? Anla artık ne kadar bezdiğimi:)

Leo ile istedik ki bu yılbaşı evimizde iki başımıza, sakin ve huzurlu bir son yaşayalım. Kurduk ağacımızı, Leo ışıklarını doladı, ben toplarını dallarına takıştırdım vs. Çerezlerimizi, cipslerimizi Filizimin Kapalıçarşı'dan aldığı çerezliklere yerleştirdik. Havuçları ve salatalıkları yıllar yıllar önce annemden öğrendiğim gibi soyup doğrayıp limon-greyfurt suyunun içine bandırdık.PTT (Pijama, terlik, tv) modumuzu aldık ve sona yaklaştık.

Bakma iki başımıza yeni yıla girdik dediğime. Cumartesi sabahı bir yazı hazırladım komşularımız için. Diyorlar ya site hayatı, yeni apartman düzeni, çok kalabalık, kimse kimseyi tanımıyor vs. Doğru, pek komşularımızı tanımıyoruz, genel olarak çalışılıyor, akşam kimbilir kaçlarda eve geliniyor, televizyon sosyalliğimizi öldürüyor gibi pekçok bahaneye aldırmadan tanıdığım, tanımadığım tüm komşularımı kapsayan bir yeni yıl kutlama yazısı yazdım ve kapımıza astım Karakedim.

                                                                                                               31.12.2011


Hergün kapımızın önünden geçen çok kıymetli komşularımız ve değerli site görevlileri,
Yeni yılın hepimize sağlık, mutluluk, huzur ve aynı çatı altında geçireceğimiz keyifli günler getirmesini dileriz...


                                                                                                Girişkat 
                                                                                                        gah     Komşularınız






Biliyorsun Karakedim, biz giriş katta oturuyoruz. Dolayısıyla bizim blogda oturan herkes gün içerisinde evden çıktığı takdirde en az bir kez kapımızın önünden geçiyor. Ben sürekli asansör sesini duyuyorum ya da dış kapı sesini işitiyorum. Eminim ki geçen herkes bir saniyesini ayırıp yazıyı okumuş ve olumlu olumsuz içinden bir duygu geçmiştir. Kapımız çalmadı ama komşuların yüreklerine bir farkındalık düştü ve Leo ile ben konukomşu kutlamış olduk bu yılbaşını.

Karakedim, sana yılbaşı gecemizden birkaç fotoğraf gönderiyorum. Keşke sen de yanımızda olsaydın...


SEVGİLERİMLE
GİZLİKIZ


                      

                                                                      
                                     

2 yorum :

Anindayorum.com (Abraham) dedi ki...

mutlu yıllar o kadarda gizli degilmiş yüzünü gördüm

GizliKız dedi ki...

Size de güzel yıllar dilerim.
"GizliKız" çok eskiden gelen bir gelenek, yoksa kendimi saklamak değil amacım:)