27 Şubat 2012 Pazartesi

DÜŞLER BAHÇESİ

Sevgili Karakedim,

Bir kız çocuğu hayal ediyorum. Yan dairede verilen parti yüzünden uyuyamayınca, babasına "Mutlu olurken çok gürültü yapıyorlar." diyebilen.


14 yaşında bir delikanlı hayal ediyorum, kendini çizerek ifade eden. İfadesi anlaşılamadığı için okuldan atılan ve babasının gözünde  sorunlu evlat olduğunu sanan.
Ve
Bir baba hayal ediyorum Karakedim. Karısını çok yeni kaybetmiş, hayatını röportaj yapma peşinde farklı ülkelerde geçirmiş ve çocuklarından uzak kalmış bir baba. Eşinin ölümüyle sadece çocuklarına bağlanmış bir baba. Asıl mesleği gazeteci-yazar iken kızının mutlu olması ve oğluna yepyeni bir hayat kurma endişesiyle bir hayvanat bahçesi sahibi olmuş bir baba...

Bu üç kahramanı ve pek çok cinsten hayvanı aynı bahçe içerisinde hayal ediyorum.
Bu bahçede sadece samimiyet var. Hayvanlarla insan dilinden değil kalp dilinden  konuşulan bir bahçe burası. Bu bahçede kabul gören resmi dil kalp dili...
Ve
Bu hayal "DÜŞLER BAHÇESİ" filminde gerçek oluyor. Benjamin sadece 20 saniye içerisinde verdiği bir kararla çocuklarıyla birlikte yaşamak üzere bir hayvanat bahçesi satın alıyor ve varını yoğunu burayı adam edip açılış tarihine yetiştirmek için harcıyor.

Macerada öyle güzel, öyle samimi duygular var ki... Bir eş, bir baba, bir kız evlat ve bir erkek evlat gözünden hayat, hayvanların samimiyetinden alınan pekçok ders ve kalpten istenilen her şeyin başarılabileceği fikri...

Şubatın başında izledim bu filmi Karakedim. Vizyona veda ettiyse de mutlaka DVD si alınıp çocuklarla izlenmeli. Her yaşın kendinden bir şeyler bulacağı bir hikaye var bu filmde ve işin güzel tarafı hikaye gerçek bir yaşam öyküsü...
http://www.intersinema.com/dusler-bahcesi-filmi-fragmani/


SENİ ÇOK SEVEN
GİZLİKIZ
http://www.facebook.com/pages/Gizlikizdan-Karakediye-Mektuplar/257960857604242

Hiç yorum yok :